måndag 5 december 2016

Månadsrapport November 2016


Antal lästa böcker: 2
Påbörjade serier: 0
Avslutade serier: 0
Antal sidor: 1016
Svenska: 0
Engelska: 2

Bästa bokClockwork Prince av Cassandra Clare

Sämsta bokBeautiful Chaos av Kami Garcia & Margaret Stohl


Ja, jag har ju bara läst två böcker så det var inget svårt val att välja bästa respektive sämsta utav dem. Speciellt inte när den ena har 1/5 stjärnor och den andra 5/5.

Det är något med mig och att inte läsa lika mycket på hösten. Kanske jag har mer att göra eller mindre ork eller lust? Men tack vare min blogg har jag märkt att sedan jag startade den så läser jag extremt mycket på våren och sommaren, och otroligt mycket mindre på hösten och speciellt vintern. Underligt.

Vi får se om jag läser mer i december, förhoppningsvis läser jag minst två åtminstone för då har jag läst 40 böcker i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar