fredag 3 mars 2017

Månadsrapport Februari 2017




Antal lästa böcker: 4
Påbörjade serier: 2
Avslutade serier: 0
Antal sidor: 1459
Svenska: 2
Engelska: 2

Bästa bokFrancesca av Melina Marchetta
Djup, realistisk men ändå rätt underhållande och härlig.

Största överraskningenMeet Me at the Cupcake Café av Jenny Colgan
Trots att den var så tjock och rätt seg så tyckte jag väldigt mycket om den.

Största besvikelse: -

Sämsta bokHow to Be Bad av E. Lockhart, Lauren Myracle, Sarah Mlynowski
Jag förväntade mig inte så mycket utav den heller, men tyvärr var den segast och tråkigast av dem alla.


Jag har åter igen inte läst jättemycket, men samtidigt så har jag inte riktigt hittat någon bok som jag har känt "åh den här vill jag verkligen läsa". Har mest läst bara för att ha något att göra på tåget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar