fredag 1 juli 2016

Nytt I Hyllan #3 & en resa till London

Jag har vart till London med min pojkväns familj i några dagar, och när jag väl var där så gick vi till två olika bokhandlar. De båda var väldigt svårhittade utan något internet eller någon karta att kunna följa, så vi hittade dem båda utav en slump egentligen.


Den första var Waterstones, tyvärr inte den enorma som jag hade fått höra av en annan bokbloggare, utan den här var lite mindre på två våningar men med en hel mängd med böcker som jag ville ha. Där köpte jag fyra stycken böcker.

Den andra bokhandeln var Forbidden Planet, där jag dessvärre inte kunde hitta någon bok som föll mig i smaken, men det var ändå en upplevelse att vara där då det var en bokhandel som påminner om en enorm version av Science Fiction bokhandlarna i Sverige.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar